Saturday, September 06, 2008

Ajutine kõrvalekalle reisisihis

Ma olen olnud mõnda aega haige. Mingi salapärane viirushaigus. Viimase nädala olen püsinud kodus. Hoian akende ees kardinaid, et päevade tsükkel ei segaks minu loomulikult väljakujunenud rütmi, kus magan ja olen ärkvel paaritunniste raundide kaupa. See on hakanud mulle meeldima. Draivida, omas tempos, sissepoole. Loomulikult ma saan aru, et sellist elustiili ei peeta üldiselt eriti eluterveks. Seega sattus Mihkli ettepanek tulla Tartusse viljakale pinnasele. Tema ise on juba Tartus, esines Eclectical ära ja igavleb. Plaan oli koos galeriiruumid üle vaadata ja siis võibolla veidi üritustel tiksuda. Miks mitte, väljuda korraks siseeksiilist, vahetada ümbruskonda, teha midagi vajalikku ja tshillida kultuuriüritustel.

Mihkli ettepanek saabus telefonile kell 11. Kell 12 ärkasin. Kell 12. 30 väljusin kodust. Lähenedes bussijaamale nägin taksoaknast, et kella ühene Tartu buss seisab juba peatuses. Jälgisin bussi, olin valmis kohe bussi poole tormama, niipea kui takso petub. Raha oli täpne, keha pingul, adrenaliini piisavalt. Kui takso lõpuks peatus, olin juba maha rahunenud – Tartu buss oli mõned hetked varem minema sõitnud. 13. 10 olin ostnud pileti järgmisele bussile, see väljus alles kell 14 00. Mul oli tüütult palju aega, astusin bussijaamast välja ja mõtlesin, et helistaks kellelegi ajaviiteks. Otsisin telefoni. Ma ei leidnud seda kusagilt. Püüdsin meenutada, kus ma viimati seda kasutanud olin - kodus, jah, tõenäoliselt olin selle koju jätnud. Telefoni oli vaja, et Tartus asju ajada, Telefoni oli kindlasti vaja. Võtsin bussijaama eest takso ja sõitsin koju, telefon oli ukse ees tooli peal, istusin uuesti taksosse ja suundusin tagasi bussijaama. Kui takso lähenes jaamahoonele võtsin rahakoti välja ja rahakotis sobrades taipasin, et ma ei mäleta, kuhu ma bussipileti olin pannud. Mälu pingutades meenus, et ma olin pileti kohe pärast ostmist kokku käkerdanud – motoorselt, nagu kassatsheki või taksoarve. See iseenesest seletab, miks kassasabas seisnud inimesed mind imelikult vaatasid. Maksin taksoarve ja kiirustasin kassade juurde. Puistasin oma koti, taskud ja rahatasku läbi. Igasugu paberipahna ja klubikaarte, aga mitte bussipiletit. Tõenäoliselt olin ma pileti tõesti sealsamas kuhugi prügikasti poetanud.- ma ei viska prahti maha. Kell oli 13 55. Tartu buss oli juba peatuses, inimesed sisenesid. Trügisin piletisabasse. Siis tuli mul veel üks mõte. Helistasin hotlaini. Jah, see galerii suletakse laupäeval kell 16 00. Astusin kassa juurest kõrvale, kell 16 oleksin ma olnud Tartust veel kaugel, ma poleks mingil juhul jõudnud õigeks ajaks. Tartussesõit oli muutunud mõttetuks.

Niisiis, edasi Sise-Mongooliasse!

7 Comments:

Blogger oakleyses said...

gucci outlet, nike air max, tory burch outlet, oakley sunglasses, prada handbags, ugg boots, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, kate spade outlet, prada outlet, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, tiffany jewelry, replica watches, michael kors outlet, longchamp outlet, louboutin, burberry, burberry outlet online, michael kors, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, replica watches, oakley sunglasses, tiffany and co, nike free, michael kors outlet, ugg boots, louboutin shoes, ugg boots, uggs on sale, longchamp outlet, nike outlet, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, longchamp, michael kors outlet, michael kors outlet, louboutin outlet, nike air max, ugg boots, michael kors outlet

10:30 PM  
Blogger oakleyses said...

hermes, sac longchamp, new balance pas cher, kate spade handbags, north face, ray ban uk, nike blazer, burberry, nike roshe run, nike free, nike free run uk, oakley pas cher, true religion jeans, coach outlet, sac guess, air jordan pas cher, nike air max, true religion jeans, ralph lauren uk, air max, hollister pas cher, vans pas cher, ray ban pas cher, timberland, abercrombie and fitch, michael kors, tn pas cher, nike air max, converse pas cher, louboutin pas cher, michael kors, lacoste pas cher, mulberry, michael kors, air force, coach outlet, hollister, nike roshe, coach factory outlet, true religion jeans, nike air max, coach purses, lululemon, hogan, michael kors, north face, vanessa bruno, ralph lauren pas cher, true religion outlet, longchamp pas cher

10:34 PM  
Blogger oakleyses said...

herve leger, soccer jerseys, hollister, new balance, p90x workout, soccer shoes, reebok shoes, ferragamo shoes, valentino shoes, chi flat iron, beats by dre, converse, asics running shoes, jimmy choo shoes, ray ban, instyler, north face outlet, north face outlet, mac cosmetics, ralph lauren, ghd, abercrombie and fitch, nike trainers, longchamp, iphone 6 cases, timberland boots, louboutin, gucci, nike air max, bottega veneta, oakley, birkin bag, wedding dresses, converse outlet, celine handbags, lululemon, mont blanc, babyliss, insanity workout, mcm handbags, nike roshe, nfl jerseys, nike huarache, hollister, nike air max, vans, hollister, giuseppe zanotti, baseball bats, vans shoes

10:38 PM  
Blogger oakleyses said...

louis vuitton, toms shoes, moncler outlet, canada goose outlet, ugg,uggs,uggs canada, hollister, coach outlet, canada goose, moncler, doudoune canada goose, juicy couture outlet, michael kors handbags, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, canada goose, swarovski, louis vuitton, louis vuitton, doke gabbana outlet, wedding dresses, pandora jewelry, ugg boots uk, moncler, juicy couture outlet, swarovski crystal, moncler, lancel, moncler, supra shoes, michael kors outlet, replica watches, louis vuitton, pandora jewelry, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler, canada goose uk, thomas sabo, pandora charms, michael kors outlet online, ugg pas cher, marc jacobs, canada goose, moncler, montre pas cher, barbour, canada goose outlet, links of london, barbour jackets, karen millen, canada goose, moncler, bottes ugg

10:42 PM  
Blogger qqqqqq said...

0822jejeIl nike internationalist femme blanche grise est originaire de Shibuya dans l'espace Harajuku à Tokyo. Le Nike Asics Chaussures Dunk Mario qui a été dit chaussures homme nike air max tavas plus tôt. Un grand nombre de professionnels asics gel lyte 3 bordeaux beige de l'agonie disent que le problème asics gel stormhawk test du pied, de la jambe et Air Jordan 5 soldes de la diminution de l'arthrite a encore quelques déclencheurs.
La photo basket asics gel lyte v femme de Che Guevara sur les sneakers Nike Air Max TN ne le laissera pas tomber dans chaussures nike air max femme 2017 l'oubli. Les chaussures de loisirs sont également spécialement conçues pour le but air jordan 13 femme noir et blanc qu'elles servent et bien que la mode puisse jouer un rôle important jogging asics homme pas cher dans le choix du type et du style des chaussures asics gel kinsei 4 Baskets de loisirs, même les sandales habillées ou les sandales de bain offrent une adidas zx flux noir blanc certaine protection. Dernièrement, dans l'industrie du vêtement, il y a des possibilités illimitées de choisir.

8:26 PM  
Blogger Unknown said...

vapormax
ysl
coach outlet sale
kd 10
lebron 11
paul george shoes
air jordans
nike jordans
michael kors handbags
adidas crazy explosive

12:42 AM  
Blogger yanmaneee said...

supreme clothing
caterpillar boots
michael kors outlet
nike huarache
coach bags sale
kobe basketball shoes
moncler jackets
nike flyknit
air max 97
fila shoes

3:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home