Wednesday, August 20, 2008

Kolleegid

11. 20
Helistan Peetrile. "Tsau. Margus siin. Kuule. Kas sa tead, kas täna on mingi riiklik püha? Et nagu vaba päev?"
"Minu teada küll. Vähemalt mina olen praegu kodus."
Selge

12. 45
Telefon heliseb. Peeter. Olen vastates külma häälega, ngu mul oleks kiire. Tegelikult mul pole kiire. Tegelikult ma olen Peetri peale pahane, et keegi teine peale Peetri mulle ei helista. "Tere. Peeter siin. Kuule. Kas mu tütar võib sinu tööarvutiga mängida?" Jah, muidugi. "Okei. Tsau siis."

13. 03
Sõnum. Peetrilt. "Siin sulle üks arvujada. Vaata, kas lahendad ära."
Jada on:
1
11
21
1211
111221

13. 30
Saadan Peetrile vastuse:
312211

13.35
Peeter vastab. "Õnnitlen."

15. 07
Peeter helistab. "Kuule. Selline asi, et kas sa äkki juhuslikult tead, miks Tolstoi "Buratino" kirjutas?"
Ma ei tea. Aga soovitan tal googeldada prantsuse matemaatik Nicola Bourbaki.

19. 28
Peeter helistab. "See oli päris kõva. Aga mul on sulle mõistatus ka. See võiks sulle meeldida. Nii. On ütlemine, eksole, et "põrgu tee on sillutatud heade kavatsustega". Nii. Aga millega on siis sillutatud paradiisitee?"
"Ma nii küll ei tea, millega iganes, neid võimalikke vastuseid peaks ju olema palju."
"Jajah, on küll palju. Aga mõtle selle peale. Ma ise tegelesin terve nädalavahetuse selle teemaga. Ja lõpuks leidsin ka vastuse. Ma ei ütle seda sulle. Aga see tundus kõige loogilisem. Küsimus ise pärineb muidugi Piiblist. Ja vastuse leidsin ka Piiblist, seda võin sulle öelda."
"Ma oletean siis, et õige vastus sisaldab endas kuidagi sedasama küsimust?"
"Sinnapoole. Aga mõtle välja."

23. 56
Helistab Peeter. "Peeter siin. Mul on nüüd selline asi. Võibolla sa oskad seda seletada. Aga ma näen maailma üksikute piltidena."
"Et nagu slaidshõu?"
"Nagu slaidshõu. Veidi aega tagasi hakkas. See on päris huvitav. Kui ma siin sinuga räägin, siis ei ole, aga kui kõrvale vaatan, siis näen jälle stop-kaadritena."
Kõlas põnevalt. Sobran mälus, aga mulle ei meenu küll, et ma sellisest tajuhäirest varem kuulnud oleksin. Suudan ainult välja pakkuda, et äkki ta seisab hiiglasliku videoekraani ees. Ei, ta seisab bussipeatuses. Pakun välja, et äkki tema tajumotoorika võime sooritada sujuvat gestalthüpet on pärsitud. Kuivõrd ma ei tea gestaltpsühholoogiast mitte midagi, jääb mu vastus ka mulle endale täiesti arusaamatuks. Tunnistan, et ma ei suuda temaga toimuvat seletada.
"Okei," on Peeter pettunud. "Kuule. Aga ma vaatan, kui ma peaks omadega väga perse kukkuma, siis ma helistan sulle uuesti. Aga ma arvan, et ma ei kuku."

4 Comments:

Blogger Unknown said...

qzz0712
longchamp outlet
michael kors handbags
true religion jeans
michael kors outlet
camel shoes
dc shoes
oakley sunglasses
cheap jordans
oakley sunglasses
true religion jeans

11:01 PM  
Blogger qqqqqq said...

0822jejeasics basket noir et rouge Dans un achat nike pegasus 89 certain nombre de stratégies, ce sérum fonctionnera en tant qu'antioxydant. Selon Nike, la technologie Hyperfuse est asics gel lyte v homme solde généralement un composite, ou mélange, de trois ressources (matériau synthétique comme une couche air jordan 11 rouge et noir femme de base de soutien, mesh pour une respirabilité légère, et baskets basses roshe run hyp femme de nike film TPU pour être une peau supérieure) pressé avec hotmelt. Maintenant, le Porte-Enfant chaussure nike pour femme a talon Pathfinder 3.0 Kelty coûte environ 50 dollars de plus air jordan future low pas cher que le Journey 2.0, mais c'est aussi parce que vous obtenez le pack de jour air jordan 11 pas cher homme zip-off.

8:32 PM  
Blogger Unknown said...

adidas iniki
yeezy boost 350 v2
yeezy boost
air max 2018
curry 5
longchamp outlet
golden goose sneakers
links of london outlet store
nfl jerseys
jordan shoes

12:56 AM  
Blogger yanmaneee said...

jordan store
michael kors outlet handbags
michael kors outlet
polo ralph lauren
off white nike
curry shoes
nba jerseys
ferragamo belt
curry shoes
adidas stan smith

3:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home