Monday, September 11, 2006

proletariaadi diktatuur

Eelmisel nädalal jättis koristaja (Diana) mulle lauale kirja, kus andis mõista, et ta vist ikka ei kavatse enam minu kodus töötada. Põhjust ei täpsustanud.
Täna hommikul ärkasin selle peale, et korteri välisukse lukku keerati. Kisasin esikusse "Kohe tulen!" ja hakkasin riideid selga ajama. Diana marssis sisse. Jah, ta tuli tagasi. Võibolla hakkas tema süda minu pärast valutama? Või tuli ta vaatama, et kas ma olen juba piisavalt pehme? Et kas olen juba aru saanud, kui eluvajalik tema, Diana, minu jaoks on? Olin aru saanud. Vuristasin esikusse: "Oi kui tore, et te tulite, ma ei saanud teile helistada ka, sest ma kaotasin telefoni ära ja mul mul on nüüd uus telefon, aga ei ole teie telefoninumbrit." "Ahah," ütles Diana. Sain särgi selga ja hüplesin elutuppa. Vaatasin oma elutoas olevat segadust. Mõtlesin: "Bardakk". Mõtlesin: "Sealaut".
Üldse, koristamine on mulle sügavalt võõras tegevus. Ma ei põe, et ma korda hoida ei suuda, võtan seda umbes nii, et küllap ma lihtsalt kuulun kosmoloogilises võimuvõitluses kaose tiimi ja minu missiooniks on edendada entroopilisi protsesse. Võimalik, et see - lipsude põrandale vedelema jätmine, tasside ümberajamine jne - on suures plaanis palju olulisem töö kui kõik muu, millega ma tegelen. Ja see, et minu koristaja nimi on Diana, sobib antud pilti suurepäraselt.
Koristaja palkamine on minu kombeid siiski veidi parandanud - kuna mul on liiga piinlik kutsuda võõrast inimest nii segamini korterisse, koristan ma alati enne koristaja tulekut. Nüüd ma polnud seda teinud, sest Diana ütles, et ta enam ei tule ja mind valdas mõnus minnalaskmismeeleolu.
Nüüd ta siis tuli. Tundsin ennast vahelejäänuna. "Jah, ma kartsin et te ei tulegi," piiksusin pugejalikult. "Ma ise tõesti ei saa korra hoidmisega hakkama" kaeblesin nagu titt. "Näen jah," ütles Diana. "Ma vaatan, et minu siinkäimine ei mõju äkki hästi, ma vaatan, sa oled viimasel ajal eriti vabalt võtma hakanud!" Minu peakene vajus norgu. Siis sain noomida asjade pärast, mida ma ikka veel, ikka veel pole korda teinud - seinte pärast (Tanja piserdas neile kolm pudelit shampust, lootsin pool aastat, et keegi peale minu neid hangunud niresid ei märka), aukude pärast seintes (ühes seinas A, teises I tehtud). "Ja kapiriiulid tuleks kah ükskord korda teha!" Aaaa, pagan, pagan, pagan, ma arvasin, et kui ma alati enne Diana tulekut kapiukse korralikult kinni panen, jääb tema eest varjule ka kapis valitsev segadus - allakkunud riiulid, amorfne riidekuhi (millest miskipärast alati tilpnevad silmatorkavalt välja üle-eelmisest göörlfrendist ununenud stringid, mida mu käsi tõrgub minema viskamast) - arvasin, et vähemalt seda kaosekollet õnnestub mul peita. Aga Diana teab. Väike paha poisu on kõik kohad ära mökerdanud. Häbi-häbi. Seisin, varbad sissepoole, pilk maas. See töötas, Dianal hakkas must kahju: "Ma tean, need ongi sellise halva konstruktsiooniga riiulid, mul olid kodus samasugused." Tõstsin pilgu ja varbad pöördusid väljapoole. Mina pole süüdi. Paha konstruktsioon. Diana mõtles hetke: "Mida sa laupäeval teed? Ma võtan kaasa ühe tuttava, tal on suhkruhaigus. Sind on ka vaja. Teeme seinad puhtaks. Aknad tuleb seestpoolt ära pesta. Sina tassid kastid esikust välja." Tõmbusin hädakaitsesse: "Ma....ma pole kindel... kas ma laupäeval Tallinnas olen". "Siis viid need kastid reedel välja!" Olin kompromissiga kiiresti nõus. Selleks ajaks olin suutnud ka kingad jalga ajada ning olin valmis kodust põgenema. "Head päeva!" ja kalpsasin ukse suunas. "Oot-oot! Selle viid ka enne välja." Diana surus minu kätte prügikoti. Kiunusin entusiastlikult: "oh, jah, tahtsingi selle kaasa võtta!" (äärepealt oleksin lisanud: "aitäh, et meelde tuletasite!") ja evakueerusin välisukse kaudu.

9 Comments:

Blogger Maris Palgi said...

mmmm, vaene sina - olude ohver

9:47 AM  
Blogger oakleyses said...

gucci outlet, nike air max, tory burch outlet, oakley sunglasses, prada handbags, ugg boots, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, kate spade outlet, prada outlet, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, tiffany jewelry, replica watches, michael kors outlet, longchamp outlet, louboutin, burberry, burberry outlet online, michael kors, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, replica watches, oakley sunglasses, tiffany and co, nike free, michael kors outlet, ugg boots, louboutin shoes, ugg boots, uggs on sale, longchamp outlet, nike outlet, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, longchamp, michael kors outlet, michael kors outlet, louboutin outlet, nike air max, ugg boots, michael kors outlet

8:43 PM  
Blogger oakleyses said...

herve leger, soccer jerseys, hollister, new balance, p90x workout, soccer shoes, reebok shoes, ferragamo shoes, valentino shoes, chi flat iron, beats by dre, converse, asics running shoes, jimmy choo shoes, ray ban, instyler, north face outlet, north face outlet, mac cosmetics, ralph lauren, ghd, abercrombie and fitch, nike trainers, longchamp, iphone 6 cases, timberland boots, louboutin, gucci, nike air max, bottega veneta, oakley, birkin bag, wedding dresses, converse outlet, celine handbags, lululemon, mont blanc, babyliss, insanity workout, mcm handbags, nike roshe, nfl jerseys, nike huarache, hollister, nike air max, vans, hollister, giuseppe zanotti, baseball bats, vans shoes

8:45 PM  
Blogger oakleyses said...

louis vuitton, toms shoes, moncler outlet, canada goose outlet, ugg,uggs,uggs canada, hollister, coach outlet, canada goose, moncler, doudoune canada goose, juicy couture outlet, michael kors handbags, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, canada goose, swarovski, louis vuitton, louis vuitton, doke gabbana outlet, wedding dresses, pandora jewelry, ugg boots uk, moncler, juicy couture outlet, swarovski crystal, moncler, lancel, moncler, supra shoes, michael kors outlet, replica watches, louis vuitton, pandora jewelry, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler, canada goose uk, thomas sabo, pandora charms, michael kors outlet online, ugg pas cher, marc jacobs, canada goose, moncler, montre pas cher, barbour, canada goose outlet, links of london, barbour jackets, karen millen, canada goose, moncler, bottes ugg

8:46 PM  
Blogger Unknown said...

qzz0712
nike air max 90
christian louboutin outlet
carrera sunglasses
pelicans jerseys
michael kors outlet
gentle monster sunglasses
dior outlet
michael kors
visvim shoes
michael kors outlet

11:03 PM  
Blogger qqqqqq said...

0822jejeJe conçois chaussure nike homme air max 2017 beaucoup de ceci peut être effectué avec des nuances d'une couleur au lieu de la couleur complètement diverse mais trois conceptions basket nike air max homme 2017 pas cher de couleur sont encore bien connues sur le Web et si fait usage correctement asics gel nimbus 18 homme peut sembler bon. Demandez-vous, qu'est-ce que je prends au sérieux dans ma vie? air jordan homme basket Considérez-vous que votre travail est sérieux? Prenez-vous juste d'aider les autres? Considérez-vous votre cortez nike blanche femme comme sérieuse? Avez-vous vos enfants sérieux? Essayez-vous d'ajouter de la valeur à tout air jordan 23 ce qui précède? Heck oui! Nous faisons tous! Alors pourquoi ne pas appliquer le air jordan prix bas même plan pour nous mettre en pleine forme. Un sac à dos Dickie peut être un choix vraiment adidas zx flux femme rose et noir intelligent.

8:33 PM  
Anonymous Pengobatan Penyakit Bell's Palsy said...


It is great to have visited your website. Thanks for sharing useful information. And also visit my website about health. God willing it will be useful too

Pengobatan Penyakit Kusta secara Alami
Obat Disfagia/Susah Menelan Alami
Obat Alami sakit Telapak Kaki
Obat Sakit Kepala Berputar (Vertigo)
Obat Sakit Tumit yang Ampuh
Cara Menghilangkan Tinnitus/Telinga Berdering

6:02 PM  
Blogger Unknown said...

michael kors outlet
hermes outlet online
caterpillar boots
moncler jackets
yeezy boost
nike hyperdunk
hermes handbags
air jordan 4
off white clothing
adidas yeezy

1:00 AM  
Blogger yanmaneee said...

yeezy boost 350 v2
nike air max 2019
adidas yeezy
stephen curry shoes
moncler
yeezy boost
supreme outlet
nike epic react flyknit
michael kors outlet online
nike outlet

3:15 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home