Tuesday, July 18, 2006

Käisin murufestivalil. Tiksusin seal, festival venis nagu tatt, otsisin tuttavaid, lürpisin koksi, kuulasin mõnda bändi. Põhimõtteliselt oli ju kõik tore aga miskit erilist kah polnud, selline uimane chillimine, tops käes.
Festivali publik koosnes rahumeelsetest indie-inimestest. V. a. üks jobu. Niisiis, ans Köök ajal teatas jobu et me segame tema tüdruku vaatevälja. Ignoreerisime jobut. Mispeale jobu mind ründas - väike rüselus, koperdamine pinkide vahel ja pusimine murul, enne kui tütarlapsed vahele hüpata jõudsid. Minu T-särgi kaelus oli rebenenud. Vaatasin jobut, tütarlaps hoidis mind kinni ja niutsus, puurisin pilgu jobule silma, võimalikult pupilli keskele, lükkasin lõua väljakutsuvalt ettepoole, jobu tegi umbes sama ja teda hoidis kinni üks teine niutsuv tütarlaps. Niiet kompositsioon oli sümmeetriline. Seisime nagu kivikujud. Minu sees aga algasid samal ajal hoopis huvitavad protsessid: minu C17 hüdroksüleerus, et toota 17 a-hüdroksüprogesteroon, mille tagajärjel võttis kõrvalahel androstenediooni vormi ning selle paratamatuks tulemuseks oli, et tekkis testosteroon. Palju testosterooni. Minu sisse.
Siis taandusime - mina ja jobu - võidukalt oma göörlfrendide käte vahele. Läksin oma seltskonnaga lava ette kõikuma. Jobu jäi tahapoole. Aeg-ajalt vaatasin ringi ja nägin et jobu põrnitseb mind, jõllitasin vastu, tõmbasin veel suunurgagi ülbelt üles, et ja-jah. Siinsamas hüples absurdselt riides Lotte, mootorrattakiiver peas. Kujutasin, kuidas ma Lottelt kiivri laenan ja siis selle jobule näkku muljun. Laval alustas uus bänd, vaatasin kitarrimängijat ja tema kitarri, kujutasin kitarriga tekitatud letaalseid vigastusi. Siis vaatasin samamoodi veel trumme, muruniidukit ja kokkupandavat tooli. Need mõtted tegid rõõmu, need olid meeldivad mõtted. Testosteroon mulksus mõnusalt veres. Pidu minus ja minu ümber hakkas tasapisi käima minema.
Bänd rokkis, mina ka rokkisin, kõik mu ümber rokkisid. väga lõbus oli. Vau, ikka jummala hea, et me siia tulime. Õ!. Ä!, Ö!, Ü! muidugi moshime lava ees, Firestarter - kargleme kambakesi ja kaelakuti koos, Rape Me - torutasime M-iga vastastikku huuli ja kisasime reip mi, reip mi! juhhuu, juhhu. Pärast nägin veel Sestat ja Karinit, ajasime juttu, niisama lõõpisime, väga tore oli neid näha, ronisin Sestale kukile. Hea pidu oli.

Hommikul mõtlesin vägivalla teemadel. Et inimesed räägivad sellest, kuidas nad peksa said ikka rõõmsalt, nagu õnnelikust juhusest - et vat mis juhtus ja vot, oleks ma olnud teisel pool teed või tulnud viis minutit hiljem, poleks võibolla saanudki jne. See on asi mida ikka ja jälle uhkusega meenutatakse. See lisab karismat ja teeb kõrvalejäänuid kadedaks - vot kus tüüp oskab ikka rokkida.

Siis mõtlesin vaarisale, kujutasin kuidas ta nagu ikka, laupäeva õhtal mõisas vitsu sai. Ai raisk, kuidas ajas vihale, ajas vere keema, oi, raisk kui solvav oli. Pärast peksu läksid vaarisa ja teised küla poisid kõrtsu. Seal tõmbasid vitstele märjukest peale, segasid oma magudes testosteroonist ja humalast koksi, segasid neid nagu viina Red Bulliga. Siis lärmasid leti ääres, siis ärplesid naaberküla meestega, siis otsustasid, et kubjas on surnud mees, siis ajasid natuke kõrtsmiku naisele ligi. Hea pidu oli.
Öösel koju tuiates mõtles vaarisa mõnusaid mõtteid, kujutas ette, kuidas mõis põleb ja tema ajab hanguga mõisalapsi mööda parki taga. Tuju oli väga hea. Kodus askeldas vaarema plita juures. Vaarisa hiilis talle selja taha lõi vaarema laia pepu pihta ühe hea laksu. Niimoodi mõnusalt, armastusega. Latsti, nii et kogu vaarema võdises. Vaarema tegi kelmikalt "Uih!"

16 Comments:

Blogger Y galerii said...

Kas testosterooni tõttu karjusid mulle pärast pidevalt kõrva, et kui "häid" "artikleid" ma kirjutan? Sel juhul kurb, polnudki päris adekvaatne hinnang.

8:47 AM  
Blogger neeme raud said...

srry, ma ei mäleta antud intsidenti.
Aga sinu artiklid on sellegipoolest head. Neis avaldub lai silmaring ning sügavad faktiteadmised. Eriti mis puudutab popmuusika ajalugu. Pean häbiga tunnistama, et püüan mõnikord sinu kilde meelde jätta, et neid siis teinekord enda omade pähe välja käia.

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

inimesed, ma tõesti armastan teid!!!!

12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

tshau,
minu meelest ei tohi teiste signatuurväljendeid varastada. mina usun kopiraiti.
mina tsiteerin. võin tuua näiteid:
1. kuuekümnendate põlvkonda iseloomustas institutsioonipõlgus.
villu jõgeva
2.selle peale võin lahjat mürki võtta.
sorge
3.not my cup of tea! unfuckable!
aino ingrid sepp
4. nii lahe on olla kapsas.(enda eesmärgikindlalt ja kiiresti raskesse (alkoholi)joobesse viimise kohta, kui oled juba pärale jõudnud. maakeeli: maani täis) meeland sepp
5.seks juhuslike inimestega tekitab võltsi lähedust.
maris palgi

12:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

sorri . vajutasin liiga vara nuppu. tahtsin veel jätkata....
ehk siis: see, kui need tüübid on need naljad kusagilt tuuri pannud või kasutavad rahvaluulet,pole enam minu mure. mina olen ajanud asju korrektselt.

ja mina olen :
sandra jõgeva (copyright alates 1976)

12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

6:15 PM  
Blogger Unknown said...

kiis, ära põe

4:09 AM  
Blogger neeme raud said...

to: maarin
ei ülbitse Kiisi kallal!

8:11 AM  
Blogger neeme raud said...

to: maarin
Vabandust. Ma ei tea mis minu sisse läks.

8:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

hihii,
master and dominatrix. ei, vastupidi. his masters voice....

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

8:46 AM  
Blogger Unknown said...

qzz0712
pandora charms
coach outlet online
nike shoes
polo ralph lauren
pistons jerseys
canada goose outlet
coach outlet
givenchy handbags
rockets jerseys
adidas outlet

11:05 PM  
Anonymous Obat Batu Empedu Alami said...

Thanks for sharing the information

Khasiat QnC Jelly Gamat
Obat Eksim Atopik
Pengobatan Herbal Penyakit Liver
Cara Mengobati Alergi Dingin
Obat Paling Mujarab untuk Diabetes
PENGOBATAN PENYAKIT AMANDEL
Cara Mengatasi Penyakit Asam Lambung

11:15 PM  
Blogger qqqqqq said...

0728jejechaussure nike free flyknit pas cher Les muscles de basket homme nike 2017 air max certaines personnes ont été serrés en raison du fonctionnement fréquent, en particulier le mollet. air jordan 1 retro high og pas cher Plus de 6 000 000 de personnes visitent la tour sans âge et basket femme sport nike air max 2017 blanche glorieuse chaque année - le symbole de la France. air jordan 11 low femme Quand quarante-quatre hommes en bonne santé, âgés de 21 à 50 ans, air jordan 11 retro price philippines couraient sur le tapis roulant qui tournait rapidement sans faire les adidas zx flux femme prix exercices physiques d'échauffement, plus des deux tiers des personnes présentaient les anomalies basket enfant nike air max 2017 de l'ECG.

8:36 PM  
Blogger Unknown said...

hermes birkin
cat boots
fitflops sale clearance
russell westbrook shoes
fake rolex
nike huarache
yeezy boost 350 v2
cheap jordans
cheap jordans
iniki

1:08 AM  
Blogger yanmaneee said...

nike foamposite
reebok outlet
yeezy boost
coach outlet store
golden goose mid star
moncler jackets
air max
goyard handbags
louboutin shoes
nike air vapormax

3:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home