Tuesday, May 30, 2006

MINA OLEN AHH JA OHH

On ülesanne teha reklaam tootele, mis maksab 0 krooni ja vähemalt teoreetiliselt kestab igavesti (selgituseks: tootja saab oma kasumi lisateenuste pealt). Briifi mõttega läbilugemine oli viga, sest nüüd on mul juhe täiega koos. Niisiis, et kommunikeerida seda toodet, pean ma kõigepealt mõistma nulli ja lõpmatust. Ja kui ma kord juba olen kõiksust tunnetanud, pean ma seda selliselt kujutama, et ka kõik ülejäänud inimesed mõistaksid (kõiksus peab olema piisavalti lihtsalt esitatud, et ka autoga möödasõitja sellest aru saaks). Pakun, et reklaam kujutab ringi, millel puudub piirjoon ja mille keskpunkt asub kõikjal. On kellelgi veel häid mõtteid? Reedeks on vaja.

16 Comments:

Blogger Y galerii said...

Mis tuude see mudu om? (Meski riistapuu või?)

8:32 AM  
Blogger neeme raud said...

toode on kõneminut

1:44 AM  
Blogger Y galerii said...

Labane ju. "Esimene TASUTA mobiilipakett Eestis. Tule ja võta. Helista igavesti igale poole." Ei maksa lihtrahvast gunztiga tüüdata. TASUTA TASUTA TASUTA.

5:03 AM  
Blogger neeme raud said...

Liiga vana kool.
Tänapäeval ei koti sõna TASUTA enam kedagi, kui sa vaatad reklaame, siis enamik asju maksab 0,-. See on elementaarne. Teenitakse lisateenuste pealt.

5:23 AM  
Blogger Maris Palgi said...

ring, millel puudub piirjoon ja mille keskpunkt asub kõikjal - see on Kosmos, ehk maailmaruum. kujuta näiteks kosmonaute või igavikus ulpivat kosmoselaeva, kust ikka tuleb signaali, sest on tasuta. Must kosmos ja tähed muudkui tulevad.
Või midagi peale tuumasõda.
Muide, nullikujuline on ka madu sabapidi suus, vist viikingite maailammudel.

Ma tean, et need on vist lollid mõtted, aga kirjutasin, et sul endal ehk hakkab mõte paremini tööle, kui on rohkem toormaterrjali.
Aga kui mul tuleb mõni mõte veel, saadan.

6:14 AM  
Blogger Maris Palgi said...

muide, kosmoses on aeg ka teistmoodi - relatiivsusteooria või nii. lihtsalt tuli meelde.

6:39 AM  
Blogger Y galerii said...

Olete te kunagi jõge vaadanud?

2:22 AM  
Blogger neeme raud said...

jah, eriti Valgejõge

5:13 AM  
Blogger Unknown said...

mina olen mõnikord vaadanud Emajõge ja Liivi jõge.

5:46 AM  
Blogger neeme raud said...

Liivi jõge ma polegi vaadanud. Kuidas oli?

7:12 AM  
Blogger Unknown said...

Seal on hästi palju jõekarpkalu, kellel on sees pärlikiht ja siis see helgib läbi vee (kui kala on seest ära surnud muidugi). Lapsepõlvemaa...

1:07 AM  
Blogger neeme raud said...

Valgejões elasid näkid ja angerjad.

4:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

2:39 PM  
Blogger qqqqqq said...

0728jejeJe connais Adidas Zx Flux Soldes Noir la question que vous pourriez peut-être vous poser air jordan chaussure pas cher en ce moment. Timothy Olyphant serait basket femme nike presto fly au chapeau de cow-boy ce que basket nike homme promotion Michael Jordan est aux baskets Nike. Je Air Jordan 14 Chaussures déteste avoir l'air cliché, mais comme asics france contact le dit Nike, "faites-le!" Choisir une basket nike air max thea blanc femme action.

8:40 PM  
Blogger Unknown said...

reebok shoes
yeezys
kd 11 shoes
balenciaga
nike basketball shoes
lacoste online shop
kd shoes
timberland boots
yeezys
adidas shoes outlet

12:46 AM  
Blogger yanmaneee said...

hermes
nike air vapormax
michael kors outlet
curry 6
golden goose sneakers
nike shoes
jordan 12
zx flux
nike off white
air max 2019

3:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home