Wednesday, July 18, 2007

Kilingi-Nõmme on Eesti kõige pikem küla.
Teel lauluplatsilt kultuurimajja kaotasin ma sõbrad, magamiskoti, auto, telgikoha ja pudeli Jägermeistrit. Aga ma ei muretsenud, sisetunne ütles, et ma saan ka üksi hakkama. Kultuurimajas asusin sõbrunema, sõbrunemiste käigus vihjasin sellele, et mul pole kuskil ööbida. Tasapisi kogunes mulle väike hulk uusi tuttavaid, kes põhimõtteliselt olid nõus minuga telki jagama. Tundus, et mul on piisavalt variante ja ma ei pea muretsema.
Viie tunni pärast keeras DJ muusika kinni ja ma vedelesin kultuurimaja ees asfaldil, lisaks minule vedelesid seal veel psühholoog, sotsiopaat, massöör, Tannu, kaks juristi ja endine Noku ettekandja. Raha oli otsas, krediitkaart kinni, juurdelaenatud raha otsas, telefon tühi, magamiskotid kinni ja telgid täis, aga ma ei tundnud muret. Näiteks Tannu oli ära kaotanud mobiiltelefoni aga see-eest leidis ta oma varrukast kaks mütsi. Tannu tuikus ja temast õhkus pahelisust. Ta vaatas mind kavala ilmel. "Tahad juua," küsis ta ja ulatas mulle pudeli: "see on sulle". Tannu hääletoonis oli mingi tagamõte. Minugipoolest, inimesel on õigus rääkida sellise hääletooniga nagu ta ise tahab. Lasin tal endale välja teha. Tannu oli väga hoolitsev, see sobis mulle, las hoolitseb, mulle meeldib kui minu eest hoolitsetakse. Ja ta naeris minu naljade peale, see oli ka hea. Arutasime, kuidas Kilingi-Nõmmelt minema pääseda. Käisin välja idee minna jala Pärnusse - 30 kilti, kuue tunniga käib ära. Tannu arvas, et see on mul hea mõte ja pakkus konjakit.
Jätsime ülejäänud seltskonnaga hüvasti ja asusime teele. Olime kõndinud umbes sada meetrit, kui Tannu ütles: "Oota," ja jooksis üle tee asuvasse majja. Mõne aja pärast tuli ta sealt välja, kaasas seljakott. Püüdsin tõstetada küsimust, et kuna ta nähtavasti tunneb selles majas kedagi, siis kas äkki saaks hoopis seal hommikuni bussi oodata, aga Tannu ainult naeratas salapäraselt ja astus edasi. Tema ilmest oli näha, et tal on selle pärnusseminekuga mingi salaplaan. Väga hea, mõtlesin, sest mul endal polnud mingit plaani. Kõndisime mööda Kilingi-Nõmmet Pärnu poole. Kui olime jõudnud Kilingi-Nõmme kaupluseni, olin kõndimisest juba üsna tüdinud ja avaldasin kahtlust, et äkki on Pärnu ikka liiga kaugel. Tannu arvas, et alustatud teekond tuleks lõpuni käia. Ülejäänud seltskond Kultuurimaja eest oli asunud samuti liikuma ja hakkas meile järele jõudma. Läksime edasi. Olime just möödumas Kilingi-Nõmme bussijaamast, kui sinna keeras suur valge PÄRNU buss. "Pakaaaa, luuserid" kisasin tagpool kakerdavale seltskonnale ja jooksin bussi poole, Tannu venis mõnevõrra vastumeelselt järele. Astusin bussi ja uurisin, palju pilet maksab. Pilet maksis 30 krooni, mul oli rahakotis 50 Nepaali ruupiat ja käibelt kõrvaldatud ühekroonine. Astusin bussist välja, buss sõitis minema. Vaatasin, kuidas nurga tagant välja ilmunud Kultuurimaja seltskond lahkuvale bussile lehvitab. Pikalt lehvitasid, ilus oli vaadata. Bussijaama baarist astus välja Tannu, käes uus pudel. "See on sulle." Ütlesin: "Aitäh". Küsisin Tannult, et kas tal kaardi peal raha on, tal oli. Arvasin, et ta võiks raha välja võtta. Tannu läks raha välja võtma, mina läksin Kultuurimaja omi oma jatkuva kohalolekuga üllatama.
Tuli järgmine buss, Tannu ostis piletid, ronisime peale. Bussis tahtis Tannu nagu millestki rääkida, aga ma olin liiga väsinud, et sellesse süübida. Tannu pani oma käe mulle põlvele ja piidles mind läbi päikeseprillide. Jumala eest, kui mu põlv talle rõõmu pakub. Hakkasime Pärnusse jõudma, kui Tannu võttis mul õrnalt käest kinni. Tõstsin ta käe ära ja ütlesin, et olen hetero ja konservatiiv. Tannu noogutas ja koukis kotist välja mp3mängija. Buss sõitis jaama sisse, juhtisin Tannu tähelepanu sellele, et me oleme nüüd kohal, aga ta oli sulgunud muusikasse ning ilmselgelt kaotanud Pärnu vastu igasuguse huvi. Jätsin ta bussi ja astusin ise maha. Nüüd oli veel vaja helistada.
Varahommikune linn oli inimtühi, ainult üksik tütarlaps seisis peatuses. Vaatasin ringi, kedagi rohkem polnud, ja astusin siis tütarlapse juurde. Küsisin telefoni. Ta andis. Tänasin ja valisin numbri. Tütarlapsele jõudis kohale, et just äsja ei röövitud talt mobiiltelefoni ning ta nõudis pahaselt, et mis öine helistamine see olgu. "Vabandust. Mul on tarvis oma tüdruk kätte saada. Ta ei tea et ma tulin." "Aaaa," heldis tütarlaps. Telefonist hakkas kostma itsitamist, tõstsin telefoni:
"Jah, halloo, mina olen, siin, jah, Pärnus, tulin, mis kuradi soome sportlased, kus sa oled, kuskohas see on, okei, ma tulen sinna."
Pöördusin tagasi tütarlapse poole: "Kuskohas on staadion?" Ta juhatas. Hakkasin jooksma.

7 Comments:

Blogger m-h said...

kui kaunis

2:11 PM  
Blogger neeme raud said...

tänan

9:25 AM  
Blogger oakleyses said...

gucci outlet, nike air max, tory burch outlet, oakley sunglasses, prada handbags, ugg boots, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, kate spade outlet, prada outlet, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, tiffany jewelry, replica watches, michael kors outlet, longchamp outlet, louboutin, burberry, burberry outlet online, michael kors, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, replica watches, oakley sunglasses, tiffany and co, nike free, michael kors outlet, ugg boots, louboutin shoes, ugg boots, uggs on sale, longchamp outlet, nike outlet, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, longchamp, michael kors outlet, michael kors outlet, louboutin outlet, nike air max, ugg boots, michael kors outletC

10:29 PM  
Blogger oakleyses said...

herve leger, soccer jerseys, hollister, new balance, p90x workout, soccer shoes, reebok shoes, ferragamo shoes, valentino shoes, chi flat iron, beats by dre, converse, asics running shoes, jimmy choo shoes, ray ban, instyler, north face outlet, north face outlet, mac cosmetics, ralph lauren, ghd, abercrombie and fitch, nike trainers, longchamp, iphone 6 cases, timberland boots, louboutin, gucci, nike air max, bottega veneta, oakley, birkin bag, wedding dresses, converse outlet, celine handbags, lululemon, mont blanc, babyliss, insanity workout, mcm handbags, nike roshe, nfl jerseys, nike huarache, hollister, nike air max, vans, hollister, giuseppe zanotti, baseball bats, vans shoes

10:37 PM  
Blogger oakleyses said...

louis vuitton, toms shoes, moncler outlet, canada goose outlet, ugg,uggs,uggs canada, hollister, coach outlet, canada goose, moncler, doudoune canada goose, juicy couture outlet, michael kors handbags, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, canada goose, swarovski, louis vuitton, louis vuitton, doke gabbana outlet, wedding dresses, pandora jewelry, ugg boots uk, moncler, juicy couture outlet, swarovski crystal, moncler, lancel, moncler, supra shoes, michael kors outlet, replica watches, louis vuitton, pandora jewelry, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler, canada goose uk, thomas sabo, pandora charms, michael kors outlet online, ugg pas cher, marc jacobs, canada goose, moncler, montre pas cher, barbour, canada goose outlet, links of london, barbour jackets, karen millen, canada goose, moncler, bottes ugg

10:40 PM  
Blogger qqqqqq said...

Certains vont néanmoins air jordan 11 noir femme s'en tenir aux designs fous. Heureusement, les stocks basket adidas zx flux femme noir et blanche de vêtements Nike Shox R3 Champs adidas zx flux pas cher rose fluo tout ce dont Nike Shox R3 asics gel rocket bleu avis a besoin chaque année, saison après saison, air jordan 1 mid wb bg et à des prix abordables pour les chaussure nike solde avis familles. De même, il a vraiment un Adidas Zx Flux Pour Femme look propre à l'adresse qui rappelle une lame.

8:33 PM  
Blogger yanmaneee said...

curry shoes
jordans
coach outlet store
cheap jordan shoes
kate spade handbags
golden goose
nike air max
jordan 4
ferragamo belt
hermes bag

3:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home