Wednesday, April 11, 2007

"Käisin kirjutasin Tanjale kirja"
"Mhmh"
"Mis sa arvad, mis ma temaga tegema peaks?"
"Ma ei tea"
"Aga kui ma Tanja ära tapaks?"
"Me rääkisime sellest eile."
"Aaa...ma ei mäleta... Kuhu me jõudsime?"
"Sinu lastele see ei meeldiks."
"Lastele ei meeldiks jah."
"Samas muidugi, ma vahepeal mõtlesin edasi, et ega see jutt, et laste nimel, see on ka lihtsalt üks ettekääne. Näiteks minu vanemad olid koos - meie, laste nimel. See oli ka ikka paras jama."
"Nõus. Aga eks see oleks lastele ikka paras löök. Et isa tappis ema ära."
"Mis sa arvad et su lastel on praegu okei või? Et nad ei saa aru või? Üldiselt on lastel terve ja tugev psüühika, erinevalt täiskasvanutest. Olles olnud ise laps, võin öelda, et laste pärast ei tasu küll midagi tegemata jätta."
"Jah, neil on tõesti suht kõrini juba. Ütlevad, et lahutage ära. Aga ma ei taha lahutada. Tapaks Tanja ära ja sööks teda."
"Hahhaahhaa. ..ee...sorri. Lihtsalt kannibalism on sinu juures uus tahk. Noh, muidugi see on ju klassika. Seedid läbi, omastad valgud, rasvad, süsivesikud ja teed Tanja niimoodi igavesti enda omaks. Seda ikka aegajalt juhtub. Rootsis oli 70ndatel selline keiss. Üks jaapani tudeng käis rootsi tshikiga. See jättis japsi maha, japsil jooksis juhe kokku, tappis tüdruku ära, raius tükkideks ja praadis parasjagu pannil kui politsei teda küsitlema tuli. Aga tüüp oli mõjukast perest, mingi a la Sony või midagi sellist. Kinni ei pandud, istus ainult paar aastat hullaris. Siis kirjutas oma roimast romaani, sellest sai Jaapanis muidugi bestseller, tehti film, tüüp käis tookshõudes, konstrueeris oma veretööle ka mingi filosoofilise tausta, teda hakati esitlema kui Jaapani traditsioonide ja samurai-aukoodeksi kandjat, ta rajas väikese äärmuspartei ning hakkas juhtima oma telesaadet."
"Rootsis ta vist nii populaarne polnud."
"Aga ju ta siis tabas midagi olulist. Umbes nii, et igas pisikeses jaapani mehes elab ambitsioon ära süüa üks suur valge põhjamaa naine. Ja siis see tüüp tegi selle unistuse teoks. Jaapanlaste ilmasõjakompleks."
" Ma lihtsalt ei tea mida muud teha, ma muidu lihtsalt käin tal järel ja tema ütleb, et ära käi, et on ahistav. Aga ma ei taha ilma temata olla."
"Vahele jääd muidugi. Sellega pead arvestama. Ma kuskilt lugesin, et 90% mõrvu sooritatakse pereringis, sa oleksid esimene kahtlusalune. Mul kodukülas, kui ma väike olin, ühel mehel jäi naine kadunuks. Mees ütles, et sõitis ära. Venemaale. Kõik muidugi kahtlustasid meest, aga tõendada ei saanud. Lõpuks jäi mees vahele sellega, et külarahvas pani tähele, et ta on kuskile suvalisse võpsikusse väikse pingi pannud ja käib seal istumas. Kaevati siis seal ümbruses maa üles ja leitigi naise laip."
"Nooo. Nii kõva mees. Mõtles, et pääseb pingikesel istumisega. Nitshevo sebja..."
"Haaaa! Kuule... Nüüd ma saan aru. Sellepärast sa selle metallist kohvri ostsidki. Ma just mõtlesin, et misasja sa sellega teed, igavene raske kobakas."
"Noh, ma ei tea...võibolla. Ma otse nii küll ei mõelnud"
"Tundub päris õige suurusega olevat."
"Ma ei tea..vist jah... "
"Nonäed, alateadvus töötab sul juba probleemi lahenduste kallal. Äkki oled viimasel ajal tundnud seletamatut soovi osta endale väike kirves näiteks? Ah, mis? Mul on ka juhtunud, et kui mul on mingi probleem, näiteks näitus tulemas, siis ma teen midagi või ostan midagi ja alles pärast saan aru, milleks."
"Tanja ütles, et ta läheb teise tuppa diivani peale magama. Ma läksin talle öösel järele, magasin põrandal, diivani kõrval. Ta ehmatas ära. Aga mida ma oleks siis teinud, üksi maganud või? Ma ei taha nii. Muudkui käin Tanjal järel ja tema muudkui läheb eest ära. Aga kui ma ta ära tapaks..."
"No sel juhul, kui sa Tanja ära tapad, siis sa annad talle ju lihtsalt edumaad, siis on sult eda ikka väga raske kätte saada. Hakkad ka käima pingikesel istumas. Või igasugu ekstrasensside juures. Sa ei suuda teda praegu kontrollida, veel vähem siis kui ta teises ilmas ringi litutab."
"Mnjah. Kõlab loogiliselt. Niisiis, tapmine ei ole lahendus."
"Ei ole."
"Aga kui ma ei tapaks teda, vaid näiteks lõikaks jala ära ja sööks ainult natuke jalga?"
"Hehe... See võibolla tõesti toimiks. Puujalaga Tanja."
"Lastele see ei meeldiks."

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mõnus huumor :)

12:36 PM  
Blogger oakleyses said...

gucci outlet, nike air max, tory burch outlet, oakley sunglasses, prada handbags, ugg boots, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, kate spade outlet, prada outlet, cheap oakley sunglasses, louis vuitton outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, tiffany jewelry, replica watches, michael kors outlet, longchamp outlet, louboutin, burberry, burberry outlet online, michael kors, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, replica watches, oakley sunglasses, tiffany and co, nike free, michael kors outlet, ugg boots, louboutin shoes, ugg boots, uggs on sale, longchamp outlet, nike outlet, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, longchamp, michael kors outlet, michael kors outlet, louboutin outlet, nike air max, ugg boots, michael kors outlet

8:52 PM  
Blogger oakleyses said...

hermes, sac longchamp, new balance pas cher, kate spade handbags, north face, ray ban uk, nike blazer, burberry, nike roshe run, nike free, nike free run uk, oakley pas cher, true religion jeans, coach outlet, sac guess, air jordan pas cher, nike air max, true religion jeans, ralph lauren uk, air max, hollister pas cher, vans pas cher, ray ban pas cher, timberland, abercrombie and fitch, michael kors, tn pas cher, nike air max, converse pas cher, louboutin pas cher, michael kors, lacoste pas cher, mulberry, michael kors, air force, coach outlet, hollister, nike roshe, coach factory outlet, true religion jeans, nike air max, coach purses, lululemon, hogan, michael kors, north face, vanessa bruno, ralph lauren pas cher, true religion outlet, longchamp pas cher

8:52 PM  
Blogger oakleyses said...

herve leger, soccer jerseys, hollister, new balance, p90x workout, soccer shoes, reebok shoes, ferragamo shoes, valentino shoes, chi flat iron, beats by dre, converse, asics running shoes, jimmy choo shoes, ray ban, instyler, north face outlet, north face outlet, mac cosmetics, ralph lauren, ghd, abercrombie and fitch, nike trainers, longchamp, iphone 6 cases, timberland boots, louboutin, gucci, nike air max, bottega veneta, oakley, birkin bag, wedding dresses, converse outlet, celine handbags, lululemon, mont blanc, babyliss, insanity workout, mcm handbags, nike roshe, nfl jerseys, nike huarache, hollister, nike air max, vans, hollister, giuseppe zanotti, baseball bats, vans shoes

8:53 PM  
Blogger oakleyses said...

louis vuitton, toms shoes, moncler outlet, canada goose outlet, ugg,uggs,uggs canada, hollister, coach outlet, canada goose, moncler, doudoune canada goose, juicy couture outlet, michael kors handbags, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, canada goose, swarovski, louis vuitton, louis vuitton, doke gabbana outlet, wedding dresses, pandora jewelry, ugg boots uk, moncler, juicy couture outlet, swarovski crystal, moncler, lancel, moncler, supra shoes, michael kors outlet, replica watches, louis vuitton, pandora jewelry, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler, canada goose uk, thomas sabo, pandora charms, michael kors outlet online, ugg pas cher, marc jacobs, canada goose, moncler, montre pas cher, barbour, canada goose outlet, links of london, barbour jackets, karen millen, canada goose, moncler, bottes ugg

8:54 PM  
Blogger Unknown said...

qzz0712
air huarache
canada goose jackets
diesel jeans
uggs
air more uptempo
true religion jeans
canada goose jackets
polo ralph lauren
air huarache
mulberry handbags

11:06 PM  
Blogger qqqqqq said...

0728jejefemme nike rosh Un air jordan 1 low vachetta groupe virtuel multiculturel tire parti de ses new balance fille canada avantages. Il avait une haute nike air max camouflage collection nike air classic bw france couronne et un Air Jordan 3 Enfants large bord plat. La recherche basquette hommes nike presto d'une plus grande stabilité asics cumulus homme soldes et d'un coût de asics gel noosa tri 9 nz fabrication plus bas est une innovation.

8:35 PM  
Blogger Unknown said...

fila
nike cortez
ralph lauren uk
nike air max 90
nike flyknit
adidas tubular shadow
michael kors outlet
golden goose sneakers
kd shoes
longchamp handbags

1:05 AM  
Blogger yanmaneee said...

supreme new york
custom baseball jerseys
cheapjordans
golden goose
birkin bag
cheap nfl jerseys
off-white
supreme new york
nike air max
yeezy boost 350

3:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home