Wednesday, January 03, 2007

Sõime ära lamba, sea ja kana. Rääkisime veisekarjakasvatusest ja mesindusest, vaagisime nende mõlema plusse ja miinuseid ja otsustasime lõpuks lehmapidamise kasuks. Üllatuslikult sadas maha paks lumi, vedasime suure kelgu mäele. Natuke saime lumel liugu lasta, aga siis tuli Tuul ja hakkas lumememme tegema ning kasutas selleks ära praktiliselt kogu ümbruskonna lume. Tühja kah, mudase muru peal libises ka päris hästi.
Siis viis Billeneeve meid oma hauale. Otsisime taskulambiga surnuaias ringi, kuni hakkas tulema Neeve-nimedega hauaplatse, lõpuks ka Bille oma. Kena suur kivi oli, ootas aastaarve. Asetasime kalmule mõned lilled ja Billeneeve aeles fotokaamerate jaoks natuke oma hauakivil.

Vanaperemees tuli juurde, ütles, et on 78 aastat vana. Valetas, tegelt on 58. Ütles, et ta jälgis, kuidas me saunas käisime ja ei leidnud seal mingit sümmeetriat ega kaheksjagunemist, puha segadus ja ristirästi läbikäimine. Sellest järeldas ta, et tüdrukud on meil ühised. Tõmbas silmad vidukile ja patsutas papalikult õlale: "Kuula mind. Ma olen juba vana mees, varsti sada aastat kaela pääl (meenutan - 58), eks ma ole ka ühte koma teist teinu ja näinu. Tead, ma võiks su vanaisa olla, ja kuule ma ütle sulle nüid. Tead, pole ilma peal olemas suuremat seksimõnu kui......" Ja sosinal pärandas vana tark mees mulle ülima lihaliku naudingu saladuse: "....... mitme peale ühine naine"
Tuli mesinik. Mesinik oli närviline. Ta oli veisekasvataja naisele ära rääkinud, et veisekasvatajal on juba aastaid armuke, pealegi alaealine. Veisekasvataja naine kihutas seepeale autoga naabertallu, et kedagi maha lüüa või midagi põlema panna. Ja see tähendas, et Mesinikku ootab korralik keretäis Veisekasvatajalt. Mesinik oli väike mees, Veisekasvataja aga tõeline härg. Äkki lööb isegi maha, mitte meelega, aga lööb nii kogemata korra liiga kõvasti ja ongi karkääks? Mesinik oli halvas tujus. Vaatas mind ja ütles "ma olen sust vanem". Olin nõus. "Ja ma olen sitaks vanem sinust sisemiselt, ma olen väga elukogenud". Ütlesin talle, et ma sain sellest kohe aru. Mesinik leebus ja täpsustas: "Ma ise tegelikult pole suurt midagi teinud, aga minu sõbrad on igasugu asju teinud. Ma õpin nende kogemustest. Ma olen selline vaatleja-tüüpi." Siis oli paus. Kull-kull tegi pudel. Ja siis küsis ära, mis südamel: "Kuule. Kas on tõsi, et Tallinnas on kõik naised ühised?" ja kiikas tüdrukute toa poole. Ütlesin, et ei ole. "Noojah, mis siis ikka, ega ma eriti lootnudki" ohkas mesinik ja taarus, silmad eksistentsiaalset valu täis, öhe. "Kuule, aga ma ikkagi tahaks Tallinna tüdrukutega rääkida", kostus ööst. Ütlesin, et nad kahjuks juba magavad. "Oh jah, ikka nii" pomises pimedus.

Hiljem veel oli seis sealmaal, et tuli kirves kätte võtta ja sellega truudusetuid naisi taga ajada ja kosilasi eemale peletada. Veel hiljem selgus, et on jäänud vaid üks võimalus, väga vana meetod tegelikult - oma territoorium uriiniga ära märgistada, tuduva tüdruku ümber tuli joonistada kuldne kaitsering.
Alles siis võisin rahuliku südamega uude aastasse suikuda.

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Jah. Võrreldes. Tartu toomemägi, roosa pokaal, kallis shampus. Ülilibedad kingad all, proovisin lörtsiga võidelda, ja kõik arvasid ,et olen purjus : tõde oli kingades. Nahktald lume peal noh!. Kirveid polnud. Pole olnud 4 aastat (siis kui vanaisa suri - ta purjuspeaga armastas kirvest sõnade asemel viibutada , sõnad polnud piisavalt teravad ja rasked ilmselt, ehkki tegu oli pedagoogiga a viin tegi kurjaks - mind ka teeb.).

1:29 PM  
Blogger neeme raud said...

Minu vanaisa hakkas purjus peaga inimesi ravima. Õmbles naabrimehel kirvehaava kinni ja elustas uppunuid (seda küll, niipalju kui mina nägin, edutult). Ja siis ta aitas veel Pille isa käe metsast üles otsida. See õmmeldi otsa tagasi. Ja Kostja isa õngitses mazhuuditünnist välja, aga too suri ikkagi ära.

5:29 AM  
Blogger Y galerii said...

See su kirjanikust kolleeg on kuidagi mõjuma hakanud.

7:20 AM  
Blogger oakleyses said...

hermes, sac longchamp, new balance pas cher, kate spade handbags, north face, ray ban uk, nike blazer, burberry, nike roshe run, nike free, nike free run uk, oakley pas cher, true religion jeans, coach outlet, sac guess, air jordan pas cher, nike air max, true religion jeans, ralph lauren uk, air max, hollister pas cher, vans pas cher, ray ban pas cher, timberland, abercrombie and fitch, michael kors, tn pas cher, nike air max, converse pas cher, louboutin pas cher, michael kors, lacoste pas cher, mulberry, michael kors, air force, coach outlet, hollister, nike roshe, coach factory outlet, true religion jeans, nike air max, coach purses, lululemon, hogan, michael kors, north face, vanessa bruno, ralph lauren pas cher, true religion outlet, longchamp pas cher

8:44 PM  
Blogger oakleyses said...

louis vuitton, toms shoes, moncler outlet, canada goose outlet, ugg,uggs,uggs canada, hollister, coach outlet, canada goose, moncler, doudoune canada goose, juicy couture outlet, michael kors handbags, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, canada goose, swarovski, louis vuitton, louis vuitton, doke gabbana outlet, wedding dresses, pandora jewelry, ugg boots uk, moncler, juicy couture outlet, swarovski crystal, moncler, lancel, moncler, supra shoes, michael kors outlet, replica watches, louis vuitton, pandora jewelry, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler, canada goose uk, thomas sabo, pandora charms, michael kors outlet online, ugg pas cher, marc jacobs, canada goose, moncler, montre pas cher, barbour, canada goose outlet, links of london, barbour jackets, karen millen, canada goose, moncler, bottes ugg

8:46 PM  
Blogger Eng Mohamed Abdelwahab said...


I recommend this company.
Cleaning company in Jeddah
It provides the main and secondary supplies A Cleaning company in Jeddah is now participating in the international competitions in providing the best services of cleaning houses, furniture, and tanks. This is all in the company cleaning tanks in Jeddah.

1:08 AM  
Blogger omar ail said...


Your site is very helpful
https://oaliamr.livejournal.com/
http://antispect.angelfire.com/
https://anti-insect2020.jimdo.com/
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/
http://msklink.com/

7:12 AM  
Blogger Unknown said...

hermes birkin
cat boots
fitflops sale clearance
russell westbrook shoes
fake rolex
nike huarache
yeezy boost 350 v2
cheap jordans
cheap jordans
iniki

1:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home